wtorek, października 18

Dziennik odkryć: Czerwiec 11

26:


25:


21:




18 - Nie wolno wieszać mokrych rzeczy na ciemnych, drewnianych wieszakach.

10 - Mój wewnętrzny anime-maniak poczuł niebywałą ulgę, mając wszystkie obejrzane tytuły spisane w bezpiecznym miejscu.

09 - Jeśli nie siedzę w domu naprawdę boję się burzy.

08 - Wspomnienia ukazujące bohaterów opowieści od zupełnie innej strony zawsze są interesujące.

07 - Brakuje mi przyjaciela.

06 - Nie sądziłem, że będę chciał jak najszybciej skończyć studia. Nie sądziłem też, że ogarnie mnie kiedyś aż taka niechęć do UG.

05 - Podobno kobiety nie rozumieją jak można bezczynnie siedzieć i gapić się w spławik. Ja nie rozumiem jak można nie rozumieć tak ekscytującej rozrywki jaką jest gapienie się w spławik, w porównaniu do totalnej bezczynności leżenia plackiem na słońcu.

02 - Nauka lubi rozpowszechnianie niepotwierdzonych badań. Miejscami tyle w niej nauki, co w parówkach mięsa.

01 - OD czasu do czasu muszę w coś pograć. To silniejsze ode mnie.

Brak komentarzy: