sobota, listopada 7

Dziennik odkryć: Listopad 09

30 - Dobrze jest znać swoją hierarchię wartości. Teraz już wiem, że w momencie krytycznym i tak wybiorę spanie.

29 - O ile bardziej cieszą dary od należności, o tyle bardziej może cieszyć życie brane właśnie na ten pierwszy sposób.

28 - W życiu trzeba wiedzieć, kiedy strategicznie przegrać, żeby wygrać.

27 - Przyjazne domy i ludzie, w których żyje sztuka, to domy i ludzie, w których mieszka smak i chęć pozostania na dłużej.

26 - Do rozmowy kwalifikacyjnej trzeba iść przygotowanym jak do egzaminu.

25 - Moja pierwsza, dojrzała charakterystyka wymarzonego zawodu ukształtowała się jako "to tam, gdzie będę czuł łaaaał".

24 - Po bardziej niecodziennych chorobowych objawach potrafię dopatrywać się raczej najgorszego, niż tego, że do jutra wszystko przejdzie. Chyba mam to po mamie.

23 - Nigdy nie przestanie bawić rysowanie komuś penisów w zeszycie.

22 - Księżyc zawsze ma swoje fazy, a ja faz potrzebuję jak słońca.



21 - Najbardziej w ludziach rozczarowuje mnie głupota.

20 - Nie mam szczególnie wygórowanych wymagań co do pojęcia dobrej imprezy. Jak dla mnie wystarczyłaby grupka znajomych, Scrabble i zacne wino. Aby aktywnie i razem.

19 - Najbardziej odnajduję się w realizowaniu potrzeby twórczego zaangażowania się.

18 - Przed kupieniem czegoś fajnego, ale subiektywnie droższego dobrze jest zrobić sobie listę pod tytułem "Dlaczego nie jest mi to potrzebne" i odczekać reakcje "To nie prawda, co napisałem".

17 - Najbardziej domowym czynią obiad nie schabowy i ziemniaki, a odpowiednie przystawki.



16 - Muszę nauczyć się robić rzeczy na "od razu", i to odruchowo. Moja pamięć krótkotrwała ma pojemność krzywej deski.

15 - Wspominanie świrnięto - sentymentalnych perypetii z dzieciństwa jest chyba najprzyjemniejszym z odręcznych tematów do rozmów.

14 - Obiektywnie najfajniejszymi zabawkami mamy możliwość bawić się dopiero wtedy, kiedy jesteśmy już dorośli.

13 - Wyjście w świat (bliżej lub dalej) wczesnym, słonecznym porankiem jest moim najsilniejszym, naturalnym radościonapawatorem.



12 - Wejście do grupy ludzi, którzy grają nie w co innego jak w życie, okazało się dla mnie zupełnie odmiennym od dotychczasowych doświadczeniem.



11 - Zbyt duża liczba osób w najbliższym otoczeniu blokuje moje twórczo-estetyczne manifestacje "Ja".

10 - Prawdopodobnie najprzyjemniej karmiłoby się mewy z procy.

09 - Poddając dowolny temat głębszej analizie okazuje się, że coraz mniejsze szczegóły nabierają coraz większego znaczenia. Możliwe, że każdy najmniejszy element naszego życia ma dla jakiegoś innego niewyobrażalną wagę.

08 - Googlajcie, a znajdziecie. Nie należy dawać za wygraną.

07 - Czasami bardziej szukam różnych prawidłowości, niż rzeczywistych odkryć z danego dnia. Muszę na to uważać.

06 - Rzeczy innowacyjne zmieniają świat, ale nie są przez społeczeństwo wymagane. Najbardziej lubimy stary bigos z jakimś dodatkiem.



05 - Spożywanie mentosów bez gryzienia potrafi zabić.

04 - Poczytaj ze znajomymi horoskopy, a dowiesz się, co o tobie myślą.

03 - Po zmianie czasu na zimowy, zyskuję darmową godzinę, ilekroć spojrzę na zegarek.



02 - Można się w ogóle nie rozumieć, używając tych samych słów.



01 - Najlepsze pomysły przychodzą pod prysznicem. Od dziś nazywać się będzie "Cabina Illuminata".

Brak komentarzy: